понеділок, 26 грудня 2016 р.

Затяжні канікули

   Сьогодні мій син запитав мене: "Тату, а скоро закінчаться канікули? Бо нудно". Я відповів, що через 16 днів.
   Як я можу пояснити 6-річній дитині, що в районі не вистачає коштів на енергоносії, що головними пріоритетами в країні є не навчання та розвиток підростаючого покоління, а економія ресурсів? Як мені розповісти йому, що державі абсолютно все одно, скільки днів він сходить на навчання в школу і скільки годин будуть вимушені ущільнити вчителі? Як мені коректно переконати його в тім, що коли папірці під назвою гроші для когось понад усе, то все інше до одного місця?
   Але я постараюся. Постараюся заради нього, заради себе, заради суспільства, в якому ми живемо. А ще заради того, щоб декому в певний момент, який обов'язково настане, за свої злочинні вчинки прийшлося відповісти. Звісно, що не перед совістю, але, як мінімум, перед обдуреним народом.

Немає коментарів:

Дописати коментар