пʼятницю, 18 листопада 2016 р.

Мої вітання!

   Шановні читачі!
   Досить давно задумувався над тим, щоб створити власний блог, на якому я матиму можливість хоча б частково висловлювати особисту точку зору. Мабуть, такий час настав. Що стало стимулом його створення саме сьогодні, побачите з моїх наступних публікацій.
   Оскільки по професії я вчитель, то звичайно ж постараюсь приділяти окрему увагу питанням і проблемам освіти, хоча публікації будуть стосуватися, мабуть, різноманітних питань. Гарантую, що блог буде стрімко розвиватися та урізноманітнюватися.
   Хочу наголосити, що на своєму блозі я не закликаю нікого ні до яких неправомірних дій, не стараюся змінити законний перебіг речей чи порушити існуюче законодавство. Будь-хто з читачів може мати відмінну від моєї точку зору., оскільки наша держава і  суспільство цілком демократичні. 
   Буду радий, якщо до публічного спілкування долучаться інші користувачі інтернету. Про всяк випадок хочу попередити: якщо коментарі чи публікації міститимуть ненормативну лексику, публічні образи чи погрози, вони будуть заблоковані.
   Надіюся, що публікації, які з'являтимуться на цьому блозі, не залишать вас байдужими та стимулюватимуть бажання логічно мислити та адекватно сприймати існуючий світ та процеси, які в ньому відбуваються.

Немає коментарів:

Дописати коментар