вівторок, 22 листопада 2016 р.

Не вірю, що Петро Олексійович бреше

   Через два дні, а саме 24 листопада, спливає кінцевий термін, заявлений нашим Президентом, щодо отримання Україною безвізу. Точніше, лібералізацією візового режиму. Про це не так давно заявляв особисто Петро Олексійович. 
   Не знаю як ви, а я вірю! Впевнений, що наш Президент постійно піклується про кожного з нас, а значить і про мене особисто. Вважаю, що ці роки, що при владі, він кожен день (а може й ніч) думає про моє європейське майбутнє. 
   Я надіюся, що всі знають, що "лібералізація візового режиму" не передбачає можливості їздити в Європу, наприклад, на працю. Це розраховано лише на туристів. Крім того, туристові для поїздки потрібно зібрати фактично той самий пакет документів, що й для отримання візи. І завернути його можуть прямо з аеропортів Європи без пояснення причин. Крім того, планується збирати плату за в'їзд навіть для "безвізовиків". 
   Але "безвіз"  звучить як ідея, як пріорітет, як одна з головних вимог учасників Майдану, як одна з основних обіцянок! 
  Я не вірю, що Петро Олексійович бреше! Він обіцяв, він фактично давав слово, а значить обов'язково його дотримається. Тим більше, що час ще є. Інакше, ким же він виглядатиме в наших очах? Не вірю!
   А для того, щоб освіжити нам пам'ять, пропоную слова Порошенка про терміни безвізового режиму
.

Немає коментарів:

Дописати коментар